Cornelia våldgästar

nu har jag och min ''lilla'' kusin Cornelia laddat upp inför myskväll med filmer och massa gott. hon kom hit i eftermiddags och vi har hunnit bada i poolen/sola, varit på citygross och plockat massa onyttigt till ikväll, laga härlig sommarmat som bestod av kall kassler, kall sås med cocktailfrukter och nypotatis. det var så himla länge sen jag träffade Cornelia, så det var så himla kul och se henne igen. på fredag ska vi till backen och då ska vi äta universums godaste glass. vi hörs ikväll, för jag måste berätta om en sak som hände idag.

ha en mysig onsdagskväll allihopa, puss & kram ♥



Natur och saltade chips, bearnais och dill dipp och naturgodis. och vanillacola ofcourse!


Kommentarer
Postat av: maddäh

bara för jag älskar ert hus såååå mkt (:

jag har smsat dig, svaraa moi!

jag älskar dig <333

2010-07-28 @ 22:44:05
Postat av: jossääh

och jag älskar er hus sååå mycket!

jag älskar dig fisen <333

2010-07-29 @ 12:27:40
Postat av: yoki

nice XD

2010-07-29 @ 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0