Bullar på burk

heeeey. dagen har varit helt fantastiskt, stack till stranden vid 11 tiden. tittade på folk, solade, badade och plockade hejtänder. det är otroligt faschinerande när man kommit in i det, man kan helt enkelt inte sluta haha. det är hajtänder som har blivit fossier efter att ha legat i havet i miljoner år. en bra sysselsättning på stranden, OCH man blir brun på ryggen. jag fick riktigt mycket färg idag, trots att det var muligt mestadels. solen är en riktigt lurifax

efter stranden stack vi hem och lagade pasta, köttfärssås och en stor härlig sallad. klockan var bara 5 när vi var klara med maten och då hade vi inga planer inför resten av kvällen. jag, mamma och pappa beslutade oss att åka iväg och göra av med lite pengar - så vi stack till det perfekta stället. just det, Wal Mart. jag och mamma gick där inne i 2 och en halv timme och bara tittade, fårvånade oss och köpte. det är så gigantiskt, och såå mycket saker att titta på. man kan helt enkelt inte gå ut därifrån utan att ha hittat något, helt omöjligt. pappa gick på stranden under tiden och plockade hajtänder, till skillnad från vi andra KAN vi sluta haha. 

vi kom nästan hem precis så jag har inte hunnit göra så mycket mer. tänkte uppdatera mig lite till er här och nu, sen ska jag baka kanelbullar - vi blev så otroligt sugna på det nu i värmen. och vi hittade det enklaste sättet någonsin. deg på burk som du bara skivar upp och lägger på plåt, så typiskt amerikanskt!



Engelwood beach, här trivs jag som fisken i vattnet


Kommentarer
Postat av: grevinna,

oh, vad jag blev sugna på sånna :o

Köp hem så kan du och jag fika på dem ? :D :D :D <33

2010-07-07 @ 22:16:50
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: Anonym

absoluuuuuuuuuuuut! :D jag saknar dig, allt du gör och allt du säger <333

2010-07-08 @ 04:09:08
Postat av: josefinhey

postat av josefin hey, haha ;)<3

2010-07-08 @ 04:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0