Bra liv

aaah, 2 galet bra sommarlovsdagar är nu pasé. gårdagen spenderade jag med mysigaste madde, vi chillade mest livet. igår kom även min familj hem till maddes och det blev härlig sommarbarbieQ, guuhud vad gott det var. jag somnade i maddes underbara säng efter att vi kollat på All about Steve. jag har delat säng med madde de flesta dagarna denna veckan, så det kommer bli tomt utan min tös brevid mig inatt...

...men som tur är fyller erika ut den platsen inatt! pust, trodde nästan jag skulle få sova själv. nu ligger vi i soffan, jag och min erika, och kollade på Jackass. det har varit en helt underbar dag i Lund, vi åt först på den mysiga restaurangen Italia sen kollade på Eclipse. nu ska vi chilla mest tills vi inte orkar hålla ögonen öppna längre. erika hälsar!

I'll see you all later, OK?

Filmresumé: 5/5 magar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0