Är magen glad är människan glad

det känns inte alls bra i nacken. jag har ont i huvudet och mår illa och det känns som om det är pga nacken. jag och mia ligger just nu i alles säng och lyssnar på mysig och rätt blödig musik. gud vad jag önskar att någon hårdhänt (inga namn, erika) kunde varit här och tagit ett tag på min nacke). aja, jag måste berätta vad det var för gott vi åt innan, mat gör mig glad haha. till förrätt hade vi: mozzarella, tomat, oliver, stenugnsbakat bröd, melon och parmaskinka. till huvudrätt grillade vi karré, nypotatis och massa grillade grönsaker och kall bearnaissås till det. till efterrätt hade vi päronpaj, mums filli babba! det är så roligt, för i slutet av varje sms som jag och pappa skickar till varandra skriver vi pppp. det betyder puss puss päron paj. varför? det är väl en far och dottergrej men jag blir så glad av det haha. ♥

''Är magen glad är människoan glad''
Gustav Svensson

man kan inte annat än att älska dansk musik, detta är en mysig låt som heter Glad Igen av Rasmus Seeback


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh tack :) gud vad gullig du är!

2010-08-01 @ 21:24:16
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: Sandra

Jo jag kan absolut visa :) ska försöka hinna med i veckan att göra en liten guide :)



På bilden har jag fyllt i dom med en snedskuren pensel och en brun skugga för att göra de extra mörka och markerade :)

2010-08-01 @ 21:33:36
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0