Änglavakt

är fortfarande helt slut efter gårdagens tomullt. jag och mamma stack till akuten runt 12 tiden och det tog ungefär 5 timmar. blev röntkad överallt och de gjorde ulltrajud på magen. doktorn sa att jag hade änglavakt som klarade mig utan några värre skador, och jag kan bara skratta mig lycklig egentligen. detta är en läxa som kommer sitta fast i huvudet genom hela livet, och tänk så snabbt olyckan är framme. jag läste i tidningen imorse att det var 3 killar som hade kört ihjäl sig inatt. det är inte klokt hur glad jag är över min halva tand, onda rygg, mage och ben just nu.

jag vill bara tacka alla underbara människor som hör av sig och undrar hur jag mår, och speciellt till en underbar person som har kommit med rosor och choklad. min underbara familj som har passat upp mig under hela dagen och gjort den riktigt underbar. cornelia åkte hem precis, och min bff kom precis när vi skulle äta. jag berättar sen när jag är tillbaka, ha en härlig lördagskväll så hörs vi om en stund,

puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: Carl

du är bäst!

2010-08-01 @ 11:14:21
Postat av: anonym

vad har egentligen hänt? trillat med moppen?

2010-08-01 @ 13:31:41
Postat av: Anonym

vad har hänt ?

2010-08-01 @ 15:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0