Akutmottagningen

nu sticker jag till akuten med mamma, och efter det tandläkaren. jag måste bara berätta om hela gårdagen igår, vilken känslofylld dag alltså haha. ett enormt tack till carl, och till pappa och mamma såklart. pappa körde i 180km/h för att hämta oss och det första han gav mig imorse var rosor och en skraplott. ''ja tänk vilken tur du hade älskling, tänk vad som kunde ha hänt!''

och jag måste säga att jag ser inte förjävla prydlig ut i munnen just nu och kroppen värker. detta kommer förmodligen att ta hela dagen, vi hörs senare och ha en härlig onsdag allesammans :)

har man inte problem så skaffar man sig - aj.. aj.. aj..


Kommentarer
Postat av: Carl

<3

2010-07-31 @ 11:46:46
Postat av: carl

älsklingsjosse , du måste ha slagit huvudet det är lördag idag inte onsdag! :) <3

2010-07-31 @ 11:47:50
Postat av: Josse Hey

hahaha! ja jag vet inte vad jag tänkte på. vafan det är sommarlov! ;)<3

2010-07-31 @ 18:16:08
Postat av: maddäh

jossääh,prata med mig :o <3

2010-07-31 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0