Vi drar till Fjällen!

lyssna på låten nedan medans ni läser (!)
hej min käraste läsare. haha nä vad kul det lät. nu är alla igång och packar och donar. vi sticker klockan 14, och jag tar med mig datorn såklart så att ni slipper inte mig. jag har precis duschat och jag ska snart fixa mig sen hjälpa pappa lite. jag längtar sååå mycket. tills vi är framme då. kommer bli riktigt najs, och dessutom är jag inte sämst iår. josse, alle och sara har aldrig åkt innan. och för mamma och pappa var det 20 år sedan. så jag kan nog säga att jag är bäst.. och här behöver det inte framgå hur bra jag är.. mohaha.

vi hörs säkert i bilden senare, 5h bilfärd väntar idag. men det är inget jämtemot var jag och pappa körde i usa. 14h, i sträck. just det, i ett kör. men vi hörs senare gullungar, det är superfint väder ute så ni kan väl ta er en promenad från mig?

pussar & kramar eran josse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0