Ten Thousands fireflies

hej sötisar! nu är jag hemma. imorse stack jag, mia och mamma till nova. supermysigt och det blev många lyckade köp! nu ska jag hoppa in i duschen, jag slänger in bilder på shoppingen snabbt.

pussar & kramar eran lilla josse!

randig tröja med puff från h&m 99:-
svart tröja med puff från h&m 99:-
vit tröja med puff från ginatricot 129:-
beiga ritbyxor från ginatricot 199:-
vitt linne från ginatricot 99:-
svart t-shirt från veromoda 79:-
ring från glitter 149:-
kuvertväska från gina med nitar 129:-
2 diadem från h&m 29:-
klämmor från h&m 19:-
toffsar från ginatricot 19:-
läppgland från h&m 29:-
strumpor från stadium 99:-
beige kofta från veromoda 499:-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0