SO FAR SO GREAT, lalllaala

sista inlägget för ikväll skulle jag tro, trött som f.a.n. nu har skolan dragit igång igen, och det är inget att hurra för..eller? imorgon ska jag och josse gå till syon, för jag har inte fått mina inloggningsuppgifter.. ni vet dom man ska logga in med när man söker gymnasie? alla andra har fått dom så jag fick lite smått panik innan, sprang runt här och fick nästan hjärtstillestånd. men det löser sig, det gör det alltid. på kvällens schema står bara chill och tv. mysa och så som vanligt.

här kommer en söt bild på mig och josse, sötisar va?

pussgodnatt eran josse!


Kommentarer
Postat av: josse

du är min gud!

2010-01-11 @ 19:44:51
Postat av: Max

Tacka mig som lugna dig och gav dig tipset?;)

Jag sa ju att jag läste den!

2010-01-12 @ 15:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0