Paul Young - love of the common people

hej folket, nu fick det bli ett snabbt nattinlägg, jag får skuldkänslor annars om jag inte lägger in något på en hel dag. denna dagen har varit helt sjuk. helt sjukt bra. den började med att jag och josse gick ut och åkte med max. gjorde det endast en timme, för sen var man tvungen att dra in och fixa sig till bröllopet. bröllopet var ett riktigt mysigt vinterbröllop med massa levande ljus. efterfesten var kul, fast mina skor killed me softly.. men sen var det riktigt näjs att byta om till uggs. vi kom precis hem, ska hoppa i sängs om några minuter. dock om jag inte fastnar framför tvn som vanligt. upp tidigt imorgon med och åka, så vi hörs säkert på lunchen,
sov gott denna fredagskväll, mysmysmys

pussar & kramar eran party party josse

ps, jag saknar min kalleälskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0