Lykke Li - Possibility

gjort lite förändringar, men inte stora. alltså med designen, men jag vill ju ha den stilren så den blev väl ganska bra såhär. men helt nöjd är jag inte, men det kommer jag säkert aldrig bli. aja strunt i det nu, för nu är det hannah montana på dc! löve. det fick bli dagens låt nu, för jag tror inte jag kommer vara inne så mycket mer ikväll. jag slumpade i spotify listan och det blev Possibility - Lykke Li. många känner igen den från new moon!

pussar & kramar eran josse




new moon <3<3


Kommentarer
Postat av: Jonte

Föredar också stilren design och tycker att denna blev rätt snygg. Dock så såg jag att det kommer en fet svart linje rakt på namnet på den som har kommeterat. Så man måste makera linjen det för att kunna se vem har "kommenterat".

2010-01-17 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0