Lider av HM-feber

hej sötisar, detta blir nog det sista ni hör av mig ikväll. ska ta en chill pill och slänga mig i sängen. slutar tidigt imorgon (13) riktigt näjz. massa läxor tills torsdag, helt sjukt. ska ta itu med en hel del imorgon så slipper jag ha allt på onsdag. ser ni, är jag inte duktig på att planera? tack. men nu ska jag glo på hannah montana sen sängdags. låter som en 7-årings schema, men vet ni vad? jag gillar det

*HM= hannah montana (för er fuckers som inte visste..) :(

dov gott och dröm sött,
pussar & kramar eran josse!

haha, camen funkar inte perfa i mörker
dessutom.. inte lite söt heller?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

SÖTIZZZ!! din nya bloggbanner=snygg!! :)

2010-01-19 @ 16:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0