Kvällsekvisten

hej folket! helt okej dag idag i skolan, sen efter stack jag in till höör och träffade mia. träning sen hem. ja, jag har faktiskt inte hunnit med så mycket mer idag, kom hem för 10 min sen. nu sitter jag och lyssnar på musik och filosoferar. på fredag blir det jägers med josse och erika, sen kalle på lördag. söndag chill och sen ny vecka. fattar inte varför tiden måste gå så himla fort. vi kunde väl haft skola 2 dagar och helg i 5? lika bra. men nu ska jag slänga i mig några mackor och halsa lite oboy, vi hörs senare!

today dresscode
vitt linne - gina
svart halsduk - gina
beige tight kofta med silver detaljer från esprit
svarta leggings skinn på sidorna - lindex
pärlörhängen - glitter
uggs

sanningen är att.. det är hannaaah montana på dc. kan inte sitta här då

pussar & kramar eran josse!

ge mig lite längre hår,
brunare ben
och helt enkelt sommar

Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

längre hår baby?!

du har fan långt :)

2010-01-18 @ 21:06:26
URL: http://rebeckasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0