Knowing you can always count on me

nu har vi ätit oxfilé, citrongräddsås och någon specialité, potatiosmos bakelse med dragon och mozzarella ost. till efterrätt hade vi pannacotta med vit choklad. supergott, pappa och mamma hade verkligen festat till det såhär första dagen på året. tänk om exakt ett år, då är allt förändrat. jag går på gymnasiet, har säkert förändrats i utseendet, kanske redan då ritat upp en bild hur jag vill att framtiden ska se ut eller vad den ska innehålla. i detta nu har jag ingen aning. jag har ingen aning om vilken linje jag vill gå, skola eller stad. men detta är inte ett val som är för livet, ta dagen som den kommer.

jag har packat lite till skidresan, men har inte kommit så långt. vi sticker imorgon senast kl 14. vi skulle egentligen sticka på söndag, men vi åker imorgon på dagen ist så vi delar upp körningen. blir ganska drygt att köra 10h i sträck. vilken vi kommer göra till branäs, men det gör inget eftersom alla underbara människor finns där. ja, min bror kan bli rätt störande redan efter 1h.
jag har gått i pyjamas hela dagen och myst. jag och josse gjorde precis en insats och diskade och nu sitter jag och kollar på tennis med pappa. hoppas ni får en toppenfredag, och glöm aldrig - fredagmys.


keep shining, keep smiling
knowing you can always count on me,
for sure.
that's what friends are for


haha bild på mig och pappa, inlevelse från min sida yaaaaa.
låten var bra okej?


Kommentarer
Postat av: Alex

Tumme upp för dagen!

2010-01-01 @ 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0