Josse bara babblar på

nä, nu var precis totally spies slut. typiskgt.. men snart är det hannah montana, josse jublar. men strunt i det, jag hade något jag ville säga. något som jag starkt går och funderar på nu är vad jag ska göra med mitt hår. klippas behövs verkligen. usch. nä, jag ska inte hälla (haha?) mina problem över er. jag saknar lovet. visste ni att detta var sista jullovet i grundskolan? när jag gick hem från bussen innan funderade jag lite. att hur hemskt det är att gå hem från skolan. men är sliten och trött, jag menar man tar inte vara på lovet. man inser inte hur underbart det är. hur underbart det är att sova till 10-11 varje dag och bara chilla, och inte behöva tänka på massa prov. jag längtar till sommarlovet så himla mycket, det finns inte. alltså det finns inte hur mycket jag längtar. men nu ska jag ta och göra en macka till, vi hörs senare!

pussar & kramar eran josse!

saknar björnriket, längtar till branäs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0