It's only mysan mysan

hej min sötisar. trötta? ja jag med. riktigt trött. pluggat lite fysik och tyska, duktig flicka. nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik, skriver och filosoferar som vanligt. let it be - beatles fyller mina skrammliga laptophögtalare för tillfället. morgondagens planer blir skolan sen in till höör och träffa mia och fika. (jag vill ha espressohouse i höör, annars börjar jag gråta!) sen sticker vi och tränar och solar. känner mig så himla blek nu på vintern, ge oss sommar! någon som är med mig?

förresten! sök på fredagsmys på spotify, och lyssna på den.
''since I moved here all I do is mysa mysa mysa..''

men nu ska jag krya under täcket och drömma söta drömmar,
vi hörs imorgon! pussar & kramar eran josse

man solar väl inte på mage? haha! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG solar naken

2010-01-20 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0