Gymnasieansokan.se

hej sötisar! just nu är jag på firman med mamma och pappa. ska hjälpa dom lite med de nya lokalerna, inreda måla osv. jag passar också just nu på att söka in till gymnasiet eftersom vi inte har någon skrivare hemma. ska jag avslöja mina val? okej snart. mamma och pappa stänger kl. 16 idag sen sticker vi hem och lagar god mat. jag sov till 11 idag och så stack vi hit vid 12. men nu ska jag göra klart ansökan sen ska jag hjälpa mamma med en lampa,

pussar & kramar eran josse!

1. Ljud och bildskolan Lund - LBS Media
2. Samhällsvetenskapsprogrammet Katederalskolan Internationell ekonomi
3. NTI-gymnasiet Lund Mediprogrammet medieproduktion
4. Carl Adolph Agardhgymnasiet Medieprogrammet foto och film
5. Mediegymnasiet Malmö Medieprogrammet - Medieproduktion
6. Samhällsvetenskapsprogrammet Polhemskolan Lund - Språk
7. Medieprogrammet Vipan Lund

kan bli ändringar, mendet kommer förmodligen att se ut såhär :)

jag slänger in dagens låt nu också så slipper inlägget bli så himla tomt,
jag valde butterfly fly away - miley cyrus och billy ray cyrus för den är mysig ,
och för att hon är så läskigt söt och sjunger heeelt underbart

Kommentarer
Postat av: grevinna,

Carl Adolph Agardh blir mitt andra, men jag mååååste in på lbs :( <3

2010-01-24 @ 15:40:34
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: Jonte

Du behöver inte göra 7 val josse :/

Du kommer ju ändå in på första valet ju :)

2010-01-24 @ 21:19:39
Postat av: josse hey

jag vill vara på den säkra sidan, men jag tror också jag kommer in på första :)

2010-01-24 @ 21:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0