Frulle bulle-käk

hej sötisar! nu kom jag hem. klockan är kavrt över 18. jag slutade tidigt idag, klockan 13. efter skolan stack jag in till höör och träffade älskling och sen hem till honom. mamma hämtade mig tidigt tyvärr eftersom vi skulle sticka till apoteket och hämta en receptbelagd kräm till mitt ansikte. sen stack vi och handlade och gjorde lite ärenden. nu ska jag läsa lite fysik och plugga lite annat. men först och främst ska jag käka lite så vi hörs senare,

pussar & kramar eran josse!

dresscode för idag
halvblanka leggings från lindex
svart linne från gina tricot
stickad tröja från american eagle
halsduk från gina tricot
vita pärlörhängen från glitter
armband från gina tricot
uggs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0