FREDAGSMYS

hej mina älskade, älskade godingar. det är sjukt härlig stämning i huset för det är ju fredag. madde och jag ligger här i soffan, kollar på hannah montana (nya avsnitt wiieee) och leker med camen. mamma och pappa håller på att göra mat och det lukat supergott. mormor och morfar kommer sen och äter med oss. jag vet inte vad det blir till förrätt, men jag vet vad det blir för huvudrätt och efterrätt. det blir vildris, och kycklingfilé, glaserade rödbetod, kaprits, vitlöksklyftor och feta ost i ugnen. älsklingsmat. sen blir det vitchokladspanacotta till efterrätt som jag och madde har gjort!

det har varit en riktigt bra fredag, hela dagen. vi hade håla på musiken och det var mer än skönt. maten smakade bajs men det gick ner. men nu ska jag och madde inte avslöja allt, så vi hörs senare!

ha en underbar fredag med massa mys,
pussar & kramar eran josse!

sötisar

snyggingar
¨

Kommentarer
Postat av: grevinnan ;*

Snyggingar där! <3

2010-01-16 @ 12:39:07
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: maddääh

haha,så kul vi har haft älskling!

jag älskar dig :* <3

2010-01-16 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0