Fredagsmorgon!

godmorgon mina sötisar. igår blv det så mycket som 0 inlägg. dåligt av mig, jag vet. men jag måste brerätta om dagen igår. skolan var helt ok och gick hyffsat snabbt eftersom vi hade 2h hk. efter skolan tog jag och lovisa bussen in till tåget och sen vidare till lund. vi fikade på espressohouse (löve) och sedan gick vi bara runt och kollade lite i affärer. asså jag kan bara säga, jag klarar inte av att vara inne på gina, vero moda eller någon annan sån affär utan att ha pengar med mig. vårcollektionerna får mig att vilja gråta när jag inte har perngar med mig. haha. sen var det öppethus på LBS, och den skolan verkade riktigt bra. jag menar det verkligen, jag tror jag ska välja den som mitt första val. LBS - foto.

nu är klockan 15 över 7 och jag ska sitta här och kolla på Waverlyplace tills klockan blir 7.45. men vi hörs efter skolan! madde ska nog hänga med mig hem eller jag med henne, vi får se hur vi gör.

pussar & kramar eran josse! ha en underbar fredag allihop

(just det, andleningen att det inte blev någora inlägg igårkväll var för att jag satt uppe med 2 uppsatser till klockan 1, cut cut. men dom blev dock riktigt bra till slut!)

bild på endast min grevinna, uppfattat?


Kommentarer
Postat av: lovisa (:

Tack för igår grevinna, jag älskar dig (: <3



Kommenterna min och rebeccas frågestud ?(: <3

2010-01-15 @ 07:31:58
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0