Fredag & Lördag

hej godingar! det blev inga inlägg igår, men det var fullt ös hela dagen. skolan var riktigt chill och vi kollade på film hela dagen. det blev green street hooligans och låt den rätte komma in. efter skolan stack jag och josse hem till josse. chillade och mös (haha heter det så?) och sen kom erika och elin lite senare. vi fixade och lyssnade på musik länge, supermysigt. jägers sedan var bra, bättre musik än vanligt och trevligt folk, tack alla!
efter jägers stack jag och josse hem till josse och dom andra hem till sig. imorse sov jag till halv 12 medans josse delade ut kvällsposten, haha. sedan har vi bara tagit det lilla lugna hela dagen. pappa kom och hämtade mig vid 15, och jag stack hem och fixade mig. gästerna (familjen olandersson) kom vid 18. vi har käkat en riktigt god 3rättersmiddag. den började med paté, sedan oxfilé och citrongräddsås och pannacotta till efterrätt. nu står våra magar rakt ut och vi ska sätta på en film, jag och emelie. vi ska förmodligen se flickan som lekte med elden, någon som har sett den?

men vi hörs senare, pussar & kramar eran josse! love


lite mer seriösa? bjuuud


Kommentarer
Postat av: emmarask

jag har sett filmen.

den är verkligen bra ! :)

2010-01-23 @ 21:20:38
URL: http://soulcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0