Direkt från Mariestad, i bilen

hej mina sötnosar. det har inte blivit förjäkla många inlägg idag eftersom det har varit fullspäckat. trots att man var sliten efter bröllpet igår gick vi upp vid 8 och käkade frulle och sen åkte någon timme (jag, alle och josse). sedan kom max också förresten. det har faktiskt varit riktigt underbart väder idag, sol och endast -13 grader. efter massa skidåkning gick jag, sara, mamma och pappa och åkte pulka. sen mer skidåkning. vi skulle egentligen sticka hem imorgon, men det blev idag ist så har vi hela dagen hemma imorgon. vi är nog hemma halv 5 imorgon bitte skulle jag tro. just nu sitter jag i bilen, och vi har kötr lite mer än halvvägs. jag längtar riktigt mycket efter att kunna krya ner i min sköna säng.. snart så.

men nu ska jag nog ta och sova lite, riktigt ruskigt sliten.
vi hörs imorgon sötisar, och då kommer lite bilder från bröllop och de senaste dagarna i vemdalen,

pussar & kramar eran josse

ps, det är -30 grader ute (skärpa)!

jag och lillasysyer

riktigt fint väder hade vi idag



Kommentarer
Postat av: rebecca

härliga bilder sötnos :* <3

2010-01-09 @ 23:07:12
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0