Dagens sminkinköp

hej sötisar! skolan var helt okej, gick ganska snabbt för att vara en onsdag. hatar onsdagar i vanliga fall. eller, ogillar. efter skolan stack jag hem och chillade, käkade och så. sen stack jag med mamma till city gross och köpte lite nytt smink, behövdes kan jag bara säga. sen drog vi hem och jag har sysselsatt mig med novellskrivande och uppsatsen. massa bra hannah montana avsnitt idag på dc förresten, mohahaaa. bäst.

nu började phineas och ferb, bäst. vi hörs senare och ha en superbra onsdagskväll!

pussar & kramar eran josse

JOSSE TIPSAR
favoriten L´ORÈAL true match foundation
täcker riktigt bra, men det ser inte ut som en mask som många andra foundations gör, denna ser naturlig ut när den är applicerad.

aldrig - provat - innan - mascaran Max Factor False Lash Effect
får se om den blir något att hurra för


Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

Mascaran är bra ;) jag älskar den! :) (L)

2010-01-13 @ 20:59:06
URL: http://rebeckasvensson.devote.se
Postat av: Kajsa

OMG, asså det smniket är såååååå FANCY... asså det täcker allt, jag bara AAAAAAH LOVE IT LIXXXXXX. och mascaran, jag säger bah away whith fals lashes hihihiihhihihi. den macaran är mitt livv!!! OMG... haha nej sorry fiffi, jag är så elak!! :D PUSS

2010-01-13 @ 21:45:06
URL: http://jagharingenbloggokej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0