DAG 3, BJÖRNRIKET

hej mina sötingar!
idag har det varit riktigt kallt. endast några grader varmare än igår, men det kändes ändå. det har varit ruskigt kallt om händerna och fötterna, men värmestugorna räddade oss. alle blev dock trött på mig och josse hela tiden när vi ville in och dricka oboy och värma oss. och jag måste bara berätta en grej. alle åker i endast -shirt och långkalsonger under sitt skidställ.. fattar inte hur han inte kan frysa i det i -25 grader. jag har linne, 2 tighta långärmade och en tjock tommy hilfiger tröja och underställ. 3 par strmpor och 2 par vantar. och jag fryser. men alle är ju så aktiv när han trillar hela tiden så jag kan ju faktiskt förstå.. haha.

vi har bara åkt hela dagen, och trixat ganska mycket. jag och josse gick och fottade lite innan, men det var så himla kallt.. stackars min lilla kamera. aja, det blev några bilder och jag delar med mig med minst en bild, 2½ a half men på tv, så kan inte sitta här för länge..

pussar & kramar eran djupfrysta josse!

jag fryseer himla mycket i -25 grader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0