DAG 1, BJÖRNRIKET

hej mina älsklingar!
what a day. vi vaknade av att någon idiot trmpade runt i korridoren med pjäxor. vi käkade frukost och sen stack vi ner till shoppen och hämtade pjäxor, skidor och stavar. sedan drog vi direkt ut i backen. det har varit kanonväder hela dagen, utom vissa stunder. haha jag skulle lära josse och alle att åka. josse var riktigt grym, och alle var.. på sitt vis. vi tog en lift upp. hoppades på att den skulle leda till en grön backe så vi kunde börja någonstans. men.. vi hoppade av för tidigt. vi hade att välja mellan en svart puckelpist och en svart störtlopp. det blåste som fan och snöade. stackars alle säger jag bara, hahahha. jag trodde att det var vår undergång. men vi tog oss ner, tro det eller ej. ja nu är frågon om alle någonsin kommer att förlåta mig haha. vi åkte flitigt resten av dagen, och haft det riktigt skönt. nu när vi kom hem gick vi på after ski och vi ska snart gå och käka. jag, alle och josse stack hem och kollade på simpsons, ja så nu sitter vi här. väntar på mamma, pappa och sara. men vi hörs säkert senare, tror jag slänger in ett inlägg sen.

pussar & kramar eran josse ute i backen!

innan i stack till after skin, peeeace out

utanför fönstret

på andra hållet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0