Hey, i'm a believer

glömde att ta en bild på dagens outfit innan, men det blev nya favoritkoftan från vero moda och massa pärlor. just det, jag hittade en ''liten'' söt ring hemma (bild nedan) som jag varit av med.



jag satt nyss och funderade på en grej. att ni vet hur tjejer tänker, nej ät inte den. för mycket socker, jag blir tjock.. om grejor. jag kan säga det rätt ut, eftersom jag tänker så själv. varför inte ställa sig frågan ist: känner jag för att köpa den stora chockladen och muffinsen på espressohouse? ja det gör jag såklart. då ska man köpa det för att man känner för det. man vet aldrig vad som händer imorgon, man vet inte ens om man vaknar. jag försöker leva efter måttot: ''lev som idag vore min sista dag''. men jag lyckas inte speciellt bra. jag måste sluta tänka på vad man stoppar i sig, och bara njuta ist. man behöver ju inte trycka i sig 2089843 munkar, men ni fattar vad jag vill få fram. så, ät och var glad!

haha nu fick jag skriva av mig lite, skönt.

pussar & kramar eran lilla josse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0