Ain't no sunshine..

hej älsklingar. dagen har varit helt okej, fast jag har varit trött hela tiden. trött på den här jävla vintern. man blir bara helt slut i skallen. vet ni vad jag vill göra? jag vill krypa under täcket, hörlurarna i öronen, mörklägga mitt rum och tända en massa ljus - sen vill jag vakna igen när det har blivit vår. det hade varit underbart..

men jag ska inte klaga, har faktiskt sportlov nästa vecka. ska bli riktigt skönt, har inte planerat en massa så ni kan ju höra av er om ni vill hitta på något?
i helgen blir det favorit i repris med josse i lund, äta sushi och kolla på bio. på fredag vet jag inte som händer, tror inte det blir jägers men man vet ju aldrig med mig. just nu ligger jag i soffan och kollar på h20, mina käkar är helt söndergäspade och jag ska snart ta itu med läxan.

så vi hörs senare och ha en underbar onsdag!
pussar & kramar eran sluutkörda josse


SUperMAssive today dresscode (vill ha)

t-shirt: mrsh.se
stövletter: rafaello.net-work.com
väska: monsoon.co.uk
leggings: dorothyperkins.com
ringar: barneys.com



Ain't No Sunshine When She's Gone - Lighthouse Family


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0