Dann vare dann alles

hej mina älskling! nu vecka, ny framgångar och nya misstag. dagen har varit bra och efter skolan hade jag utvecklingssamtal och det gick superbra, drygt bara. sen har jag pluggat, käkat och duschat. tänkte slänge in ett snabbt inlägg nu innan jag sätter på en film. imorgon är det ingen vanlig dag i skolan, vi ska nämligen ha friends-dag. vet inte vad som kommer hända, enda jag vet är att vi slutar tidigt som vanligt, och det är alltid najs.

nu ska jag pysa, vi hörs senare lovers,
pussar & kramar eran lilla josse!

obs; i detta inlägget kommer allt på en gång istället för flera, tänkte samla upp det lite :)

dagens klädsel
vitt linne från gina (min bästa vän som ni kanske märkt)
svarta halvblanka leggings från gina
beige halvlång kofta från vero moda
uggisar

dagens snygging, med fett snyggt hår.
MARYKATE OLSEN



BRING SUMMERBEACH
ljusrosa linne: hmr.jp
skinnjacka: matchesfashion.com
boots: brownfashion.com
väska: net-a-porter.com
armband: newlook.com.uk



DAGENS MYSIGA LÅT
wonderful world - Sam Cooke



DAGENS VILL HA
Replay tygskor från Scorett.com 699:-
klänning från (net-a-porter.com) Lotta Stensson (underbar sommarklänning!) 4200


OBS, INTE TILLSAMMANS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0