Stars n' stripes

nu är matteläxan gjort, kapisch. eller jag har gjort halva, same same but different. just nu ligger jag och kollar på zack och codys sen är det hannah montana, wonderful. imorgon slutar jag 13, awesm. efter skolan ska jag och mia träna, näjz. nä jag ska sluta. men jag måste bara säga, att london i zack och codys är så jävla oslagbar. hon gör hela programmet. nästan som charlie cheen i 2½men tillskillnad från att 2½men är oslagbart hela programmet.

shit jag vill ha sommar. jag får slänga in lite bilder på dagens snygga dresscodes, endast sommarkläder, eftersom jag är sjukt sugen på sommar.

pussar & kramar eran lilla josse!

GULT
dagens snygging: Selena Gomez
kofta: bodenusa.com
kjol: chickdowntown.com
pumps: piperlime.cap.com
väska: matchesfashion.com
linne: jamesperse.com





STARS AND STRIPES
tröja: my-wardarobe.com
kjol: kohsamui.co.uk
pumps: brownsfashion.com
väska: brownfashion.com


ROCK THIS SUMMER DOWN TO ELECTRIC AVENUE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0