Svar på tal

åh jag höll nästan på att glömma. det är ju den 23:e februari, och frågestunden avslutades idag. nu kommer svaren på dirren som min pappa hade sagt.


vilka är dina nuvarande favoriter av storbloggarna? och var har du köpt den beiga koftan med volanger? :) puss<3
jag tycker mest om kenza, och har alltid gjort. sen finns de andra bloggar som jag tycker är underhållande att läsa som t.ex. paow, foki, dollyblond, isabelle strömberg, m.f. jag har köpt den på vero moda =)

hur många besökare har du per dag?
det varierar mycket, som mest har jag haft 70 pers och när jag inte har uppdaterat så ofta har jag haft runt 35

vill du bli en storbloggare? som blondinbella eller så?
jag började inte blogga för att bli känd haha utan för att jag tycker det är roligt att skriva, men visst det hade ju inte varit fel ;)

vad är ditt/dina favoritplagg?
fredagsmys: ginalinne, Heymjukisen och någon mysig tröja från bikbok
skolan: jeans!
fest: någon tight klänning med puffarmar, brors på för fest om ja ska ha klackar, inte jägers!

hur gammal var du när du började spela golf och varför började du? spelar alla golf i din familj? favoritbana? vilken golfklubb? spelar också golf och bra blogg förresten
jag var 8 år när jag började träna golf och jag drogs nog med in i det eftersom halva släkten spelar. mormor och morfar, mamma, pappa, bror och kusinerna m.f. vi spelade på en ritkigt fin bana i miami som jag dock inte kommer ihåg vad den heter. jag är medlem på bosjökloster gk och tack :)!

har din kompis josefin skafffat blogg än?
och du är jätte söt förresten =)
nej efter många om och men har hon ju inte det. jag ska tjata på henne! och tack :)

hur är en perfekt fredagskväll för dig? :D
det brors helt och hållet på för humör jag är på. en partaj sugen josse tackar inte nej till jägers! men en myssugen josse (som det brukar vara) en bra film, mitt täcke, massa ljus, god mat och godis!

är du fortfarande tillsammans med han kalle? har inte hört så mycket om honom på sistone. om inte, har du någon ny påg?  pussar
nej jag är inte tilsammans med kalle längre, det tog slut i slutet av januari. jag har inte skrivit om det för jag har inte kommit och tänka på det. sen får jag också ha mitt priavliv haha. ja, vi får se vad framtiden har för överaskningar ;)

var får du din inspiration ifrån och vill du bli en stor bloggerska eller du nöjer dig med att inte vara känd? du är söt :)
jag skriver somsagt ner det som poppar upp i skallen =) nej jag nöjer mig änsålänge att inte vara känd. jag skriver mest för det är roligt. tack så mycket!

hur ser din framtid om du får bestämma själv?
kolla nedan! haha nämen, jag vet faktiskt inte vad jag vill jobba med. jag vet att jag vill resa och shoppa mycket, sen får vi somsagt se vad framtiden har med sig för överaskningar till mig =)

pussar & kramar eran lilla josse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0