Stand and stare..?

hemma! klockan är kvar över sju och jag är hemma. nämnde jag att jag är hemma? aja, det är jag iaf. och det har jag varit ett tag, jag har hunnit att duscha och käka. inga läxor tills imorgon och det är så fett chill. snart är det branäs! inte imorgon, men dagens efter! fan vad najs det kommer bli. jag måste ha proviva med mig på bussen annars kommer jag väl förmodligen att dö. godis, och loka. ja.

nu ska jag ta och föna ut håret och göra ansiktsmask, vi hörs senare!
pussar & kramar eran lilla josse

dagens har varit awesm, slutade ju tidigt. sen tog jag bussen in till höör och väntade på biblioteket och läste 308438595 år gamla frida tidningar. sen stack vi till nionde och tränade, sen hem.

jag slänger in dagens låt, som får bli fireflies - owl city
eftersom jag och mia skrattade åt texten idag, ha ha.
knäpp video också, men chill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0