Kvällsekvist

hej sötisar, nu sitter jag i mitt redan ljusare rum. det känns redan mycket fräschare och mysigare! klockan är halv 23 och jag ska faktiskt ta och hoppa i säng snart. morgondagens planer är att hjälpa mamma och pappa på gero sen träning. sen kommer jag förmodligen vara slutkörd igen på kvällen som vanligt. mycket till lov, när skulle inte tro det. men skönt att slippa skolan iaf. vi hörs imorgon och ha en mysig onsdagskväll,

pussar & kramar eran josse
sleep tight sweet dreams

ps, bort med snön.. jag vill bara krypa under mitt täcke och vakna när det blir sommar..

morgondagens vill ha klädsel
linne: net-a-porter.com
fejkpäls: topshop.com
kjol: net-porter.com
pumps: saksfifthavenue.com
väska: net-a-porter.com
armband: hm.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0