Nu är det Lördagsmys

stop stop stop. jag vill att livet ska stanna just nu för allt är så jäkla perfekt. här sitter jag i soffan, dricker varm oboy, har på mig mina favorit mjukis, kollar på disneychannel och bloggar. pappa kommer snart med pizza och det är sportlov! kan det bli bättre? om isf vill jag höra din åsikt så kan jag såga den hihi

enda problemet: min spotify vägrar starta bajs
ikväll är det melodifestivalen, vilket betyder mys med familjen!

pussar & kramar eran lilla josse!

fast livet hade varit ännu mer perfekt om jag hade sett detta när jag öppnar dörren

underhöll mig med detta ett bra tag.. lättroad josse


peace, ha en underbar kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0