Live on the bright side

usch fy f*n vad sängen vad kall.. men inte länge till. tänk att ligga på en strand långt borta i ett varmt land nu med en ben and jerrys som svalkar magen. och minst 100 snygga killmagar omger mig.. heaven is a place on earth! undra om man kommer till ett sånt ställe när man dör? vem fruktar då döden..?

ska jag beskriva hur himlen ser ut för mig?

jag ska bo i ett land där det alltid är sommar. sandstränder så långa att man inte kan se slutet av dom med blotta ögat. det ska finnas vackra tropiska blommor och frukter överallt med regnbågen alla färger. pengar finns inte, utan alla har rätt till allt. alla lever ett lyx-liv rättare sagt. det finns inte krig, utan alla länder sätter sig ner över en ben and jerrys och löser problemen istället. min familj ska finnas där (samma som jag har nu), och mina underbara vänner. det ska inte finnas falska människor som inte håller löften eller bara i allmänhet sviker. det ska inte finnas rasism eller på något sätt kränkningar. alla har rätt till god mat och att ha roligt. och viktigast av allt, man kan inte dö. cancer och andra jävla sjukdomar som bara förstör finns inte. vi kommer vara odödliga och älska i all oändlighet.

nu känns det mycket bättre. jag har alltid sett så negativt på döden, eller jag har varit rädd för den rättare sagt. men det är ju naturens gång somsagt. lev i nuet!

What a wonderful world - Stacey Kent

denna låten sjunger vi alltid på våra släktträffar (haha ja vi brukar sjunga) och den är så himla gullig. tyckte att den passade in nu.

I see friends shaking hands, saying ''How do you do?''
They're really sayin ''I love you''



LIVE ON THE BRIGHT SIDE
summer edition

klänning: oli.co.uk
pumps: barneys.com
ring: brownsfashion.com
väska: bagborroworsteal.com



just det, på andra sidan finns det snygga magar åt alla - fair!

LIVE ON THE BRIGHT SIDE
winter edition

klänning: net-a-porter.com
kavaj: net-a-porter.com
skor: net-a-porter.com
väska: johnlewis.com



nu ska jag sova och försöka komma till himmelriket jaaao
sov gott älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0