Just wanna be with you

fan inte okej, kolla ut! känns som våren är för långt borta..
men jag är så jäkla glad ändå. bara en dag till imorgon sen är det freddelifredag, underbaart. dessutom blir dagen chill imorgon, första lekt. svenska - kolla twilight. andra lekt. gympa - dansa bugg. tredje är det so (chill) sen de 2 sista är det bild och musik. gotttt

dagens behöver: massage med hårdhänta händer NU
dagens vill ha: marabue vinter (förmodligen det enda bra med vintern) & bruna ben
dagens vill vara: långt, långt bort i ett varmt land

pussar & kramar eran lilla josse

dagens myspys låt i detta hemska väder. fast jag måste medje, att inte ha några läxor, ligga och mysa i soffan med täcket, kolla in i brasan och samtidigt snegla på disneychannel och veta att det snöar ute, är faktiskt riktigt mysigt!

Owl City - Firefries
(för att min storebror går och sjunger den hela tiden.. sött)




Light Up The World As I Feel Asleep


Kommentarer
Postat av: sarah

skitsöt & fin blogg :)

kommentera gärna min :)

2010-02-18 @ 21:37:58
URL: http://ssarahfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0