''it's all about myspys''

den meningen har jag tagit av Simon i ''Simon& Thommas'' störtskön kille

här kommer två fett bra låtar, njut. nu ska jag krypa under täcket och kolla på en mysig film och somna till. jag längtar tills imorgon, fredagsmys. pappa står i detta nu och gör efterrätten tills imorgon. fredagens kuvert blir:


- förrätt: Passionerad räkcocktail (haha ja det står passionderad). krispig och lyxig räkcocktail som serveras med rostat bröd.

- huvudrätt: Oxfilé, med potatismosbakelse med syrlig citrongräddsås.  

- efterrätt: hjortronparfait med havreflan


nu startar jag torsdagsmyset, fast.. startar och startar, det startades officiellt 30 november 1994.

pussar & kramar eran lilla josse!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0