It's a beautiful daaay

godmorgon älsklingar! morgonen har varit perfa såhär långt och jag är på bra humör. det är inte ofta jag är på dåligt, men alla har ju sina stunder. jag har 2 timmar hk idag som kommer att göra att dagens flyger iväg. dagens allmänna planer är att sticka hem efter skolan och sen kanske ner till klosterhallen (inomhur golftrånings lokal). inga läxor tills fredag så det blir chill. nu ska jag borsta tänderna sen dra på mig jackan,

dagens klädsel
vitt linne från gina
halvblanka leggings från gina
beige kofta från vero moda
convers (uggsen är på lagning)
vita pärlörhängen
svart halsduk från gina

vi hörs efter skolan, ha en superbra torsdag!
pussar & kramar eran lilla josse



It's A Beautiful Day - U2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0