Indescribable happy

hej mina vänner! asså jag är på så himla bra humör. dagens har flutit på bra och det har inte varit några prov som har hängt över mig. men jag fick därimot reda på historaprovsresultatet - mvg. gjorde ju inte dagen sämre hehe..

nu ska jag ta och käka eftersom jag är sååå hungrig. maten idag (kökets val) var inte mycket at hurra för!
sen kunde vi inte käka på hemkunskapen för där var en från kronofugden och snackade halva lektionen och andra halvan jobbade vi och såg film.

pussar & kramar eran lilla josse!
hörs sen, ha en fortsatt underbar torsdag!

ps, inga läxor! soft


haj smutsig spegel

Kommentarer
Postat av: your other half

hej super snygga josse!

2010-02-18 @ 16:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0