Heydå rummet

hey lovers, nu är jag hemma igen. dagen har varit helt underbar med josse. under dagen stötte jag även på översaknade pardej-kajsa, alltid lila underbar. det blev sushi efter mycket letande (den gamla sushi-baren hade nämligen lagt ner, buhu). sen snurrade vi rundor i affärer och det blev en del köp. vi avslutade dagen sen med ett helmysigt besök på espressohouse där vi även träffade patrik och elin. sen bar det av hem till josse där det blev chill. och sen hämtade pappa mig, och nu sitter jag här på mitt rum och myser.

när jag kom hade mamma målat om mitt rum, här ska de bli förändring. hejdå svarta/silvriga och grå rum. nu ska det bli bli vitt/beige och guld. den svarta fondväggen är nu gone och det lyfte verkligen hela rummet med det vita. eftersom det inte är så stort får man ju lösa det på bästa sätt =)

pussar & kramar eran lilla josse!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh, saknar dig med fiffi!!

en fika snart är ett MÅSTE.

2010-02-25 @ 18:56:19
Postat av: Mia

Hej säg har ni någon rulle kvar av denna svarta tapet?

2013-06-10 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0