From the sky down to the

..see. asså allvarligt nu. jag hatar vinter. eller, jag gillar det i små mängder. t.ex. nu när vi ska upp till branäs är det underbart, men att gå runt med det i 240893 månader (känns det som) är bara jobbigt. det är redan mörkt ute, klockan är 17. visst, det blir bara ljusare och ljusare nu men jag är ändå inte nöjd. haha nu låter jag som en liten bitterkärring som sitter här i min ensamhet och klagar. men nä, man får göra det bästa av det. om det nu går med världens sämsta klimat som vi faktiskt har.

nu ska jag skaffa mig ett liv och faktiskt inte sitta och glo in i skärmen.
wish me good luck, pussar & kramar eran josse!

dagens låt får vi icke glömma
James Morrison - Wonderful world
mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0