Förkylningsblåsa

hej mina älsklingar. det blev inga inlägg igår för schemat var sjukt speckat. haha vad kul det lät. skolan var riktigt härlig igår, inget ansträngande. efter skolan följde hanna och josse med mig hem, vi käkade och chillade. sen kom else och hämtade oss och vi stack till josse. vi fick ett ryck och stack till jägers, tack för igår tjejer!

imorse vaknade jag upp hemma och hoppa in i duschen nästan direkt. idag blir det bara soft, skulle egentligen till lund och äta sushi och kolla bio med josse, men vi kom båda överens om att vi är äckligt trötta så vi tar det en annan dag.

nu ska jag gå och föna håret, pussar & kramar eran lilla josse!
ha en underbar lördag ♥

gårdagens låt Edward Mayan Sterio Love
härlig låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0