Det är inte okej!

tjo, här har det snöat. lite.. egentligen är det inte okej med snö, men det är fint, speciellt idag. eftersom vi snart sticker ifrån skåne! asså jag är så himla peppad. sagt det innan kanske? inte? nä men då vet ni det nu. feeeedepeppad. jag har faktiskt kommit igång med packningen och det ser riktigt bra ut. känns inte som jag har glömt något, än. datorn hänger med, kameran och det andra viktiga.
men först och främst hänger det glada humöret med! haha där lät jag som en liten kärring. In fact what I really am!

nu ska jag lyssna på musik, peppa och packa klart.
pussar & kramar eran lilla josse!

utanför fönstret.. fryser bara av att kolla ut

egentligen inte okej..

Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

Ha det bäst i babe :D

gör mig en tjänst gå in på http://aaangeelica.devote.se & rösta på mig (veckans blogg) ;*

btw, jag saknar dig.. :(

2010-02-04 @ 18:01:32
URL: http://rebeckasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0