Stor aptit på livet

Och på den helgoda maten som serverades på silverfat igår. Fast ne det var ju inga silverfat, men med en hel patrull sköna människor och en härlig stämning får uttrycket i princip samma betydelse. Tack för alla fina saker, allt från drömfångare till trosor, från chai-te till parfymer. Live love laugh, tack för allt. Nu gäller det att jag kommer i säng snart så att jag orkar masa min gump ur den djupa skönhetssömnen som brukar ligga runt min väckningstid. Synd att jag får så lite av den. Men nu är det verkligen the final countdown till julafton! Ynka två veckor ligger framför oss med hårt arbete i skolan, helmysiga vänner, träning och allt annart som fyller ut vintervardagen.

Vi avslutar officiellt denna veckan med lite bilder från gårdagen.
Glitter, glamour and pearls. Only high heels girls! En sweet sixteen som jag sent kommer att glömma, men god damnit vad besviken jag blev när det inte rullade upp en Mercedes Bentz på uppfarten och att Gaga inte kikade in.





Photos by me

Kommentarer
Postat av: rebeccaaaa

helgrym kväll frugan min, sjukt kul hade jag! <333

mmmhm..... rolig bild den dära näst sista... jajaj jo nej. Ser ut som en baaaaaaaajs.

2010-12-06 @ 16:26:00
Postat av: Hey

Tack min gump för att du kom, laaaaaaaaaaaaaaavjo (L)(L) det gör du ja, en riktigt bajs är vad du ÄR

2010-12-08 @ 18:05:39
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0