Smyger på huk

Lillejulafton är i fullrulle just nu. Med en härlig sovmorgon avklarad hoppade jag sedan i duschen, käkade frulle och nu sitter jag här. Idag skulle jag egentligen sticka till Nova (ett shoppingcenter), dit jag skulle med min bror och någrra av våra vänner. Men det blev ändrade planer och jag hänger ist med mam, pap och Sara på en leverans i Smygehuk. Efter det ska vi bara köra och göra massa ärenden inför morgondagen!


[Photo by me]

Bilden ovan visar lilla Doris, en av min hunds valpar som sorgligt nog blev hämtad igår. Men det kändes så himla skönt eftersom det var en härlig famillj som köpte henne, lugna och trygga människor. Det är verkligen jobbigt att göra sig av med valparna när vi gett dem så mycket kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0