Njuter av allt

Min jul har varit helt magnifik, allt har bara varit strålande underbart. Min härliga familj i sig är ju så priceless den bara kan bli, vi hade mat till ett helt fotbollslag samt halva arenan och en stämning man inte kan köpa för pengar. Vi har skrattat fram våra magrutor ordentligt och spelat massa sällskapsspel och njutit av traditionella Carola i bakgrunden. Tråkigt kärring det där, men hon suger verkligen fram alla julminnen från när jag var liten.

Nu ligger jag nerbäddad i sängen med mitt nya duntäcke och örngott från moltex samtidigt som jag njuter av mina små ljuslyktor och musiken som spelar från min nya docka till iphonen. Riktigt bra makapär!


Min lucky bastard till mamma har en snäll make till far som kirrade en iPad till henne.
Den tar jag gärna och lirar Angry Birds på, now we're talking!

Photos of and by me

Kommentarer
Postat av: Nina.

aw tack du! :)

2010-12-25 @ 15:27:38
URL: http://femkronan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0