Have urself a very mery christmas

Snart kan man ju räkna timmarna tills julafton, hur underbart känns inte det? Och själv är jag en lycklig bastard som inte behöver räkna ner mot jullov som resten av Skånes ungdomarden mållinjen krossade jag redan för 1 dag sedan. Jag var hemma från Lomma ganska tidigt idag, sedan dess har jag bara legat i soffan och njutit av min hemmagjorda chai samt ett gäng mysig julfilmer som rullat på boxen. La famillia har varit i Danmark hela dagen och gått på mysiga Ströget i Köpenhamn och julhandlar.

Stearinljus. Omringad av massa ljus. Mamma har prytt inredningen med ljusslingor med små lampor och granen står så fin så fin. Nu är det bara mannen med det vita skägget som vi väntar på...




Photos by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0