Dreamdust

Daniel håller en förläsning om aliens på mediekunskapslektionen, mysiga True Colors med Phill Collins i mina Skullcandys och Esther är en sexy bitch som vanligt. Klockan 12 ringer det ut till lunch och efter det ska jag och tjejerna på stress-kurs på skolan med vår härliga sjukssköterska Nina som bjuder på fika. Även kallad fruit-guru. Sedan börjar jag dra mig hemmåt för att plugga lite, och efter det kryper jag ner i sängen, tänder mina älskade ljuslyktor, gör en kopp chai med skummad mjölk och läser lite Egoboost.

Jag har hittat så extremt många fina små texter av boken som jag ska dela med mig av sen. En fråga som hon Isabella tar upp upp, vem lever vi för egentligen?

Photo from weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0