De tre vise männen

Treenigheten, powerpuffpinglorna, brudarna i spies girls är tre, knatte fnatte och chatte, jag tillsammans med mina två syskon blir tre, you name it. Alla goda ting är tre. Vartenda fotspår du tar har enormt stor betydelse. Att du svängde ut från rondellen lite senare än vad du hade planerat när du vet vilket blixthalt väglag det är, kanske räddade ditt liv. Att du skrev till honom lite nonchalant den där regniga eftermiddagen på facebook kanske förändrade ditt liv. Jag kallar det vilja, änglavakt och ödet. Tre stycken. Vi har alla en egen vilja, då syftar jag inte på signalerna mellan hjärnan som sedan går ner i ryggraden, ut i kroppens delar och sedan tillbaka till hjärnan igen utan jag tänkte mer att du har verkligen en egen vilja. Att gå höger eller till vänster. Vem eller vad som håller i vår livlina där uppe och ser till att skydda oss i vissa lägen agerar i många fall änglavakt. Ödet bara finns där. Jag har ännu inte kommit på vart det är skrivet någonstans eller om det är vi själva som skriver manuset, men jag har ett humm om att det finns något förplanerat. 
Men det finns någonting jag vet, att det är honom jag vill ha

Photo from weheartit.com


Kommentarer
Postat av: korven

någon är kär... ´hihih

2010-12-22 @ 01:51:19
Postat av: h

så himla fiiint! Ni lär bli ett galet snyggt par, hoppas du får en fin jul fining! :*

2010-12-22 @ 10:53:53
URL: http://coffeegirl.blogg.se/
Postat av: Rörd kille

Det är henne jag vill ha <3

2010-12-22 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0