Världens lyckligaste

asså jag är galet lycklig nu, livet flyter på och framtiden ser strålande ljus ut. dagen har varit riktigt bra då den började med vår första gympa lektion på Victoriastadion i Lund. resten av dagen flöt på då vi hade Daniel som lärare hela dagen. jag, Rebecca och Lovisa var ute och fotade modellbilder med en lånekamera(..en dröm) från skolan. efter skolan stack jag hem, sen i Höör gick jag upp till mamma och pappa på Geromar. där chillade vi tills klockan var 18 då mamma o pappa slutar. jag och pappa stack till CityGross och mamma hämtade Sara hos en kompis. jag kan säga att jag har aldrig varit så glad när jag kommit ut från DityGross, och ni kan aldrig gissa vad som hänt. hihi

bilden nedan representerar en tjej, som också gör min värld mycket bättre.

just nu ligger jag nyduschad i Alles härliga säng och kollar på How I Met Your Mother. jag har även kletat på en  avslappnande ansiktsmask som ska av om 15 minuter, hoppas jag inte somnar haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0