Boots och kängor

är det bara jag som faktiskt längtar till hösten? efter USA var jag rätt mätt på värmen, fast det är skönt här hemma med den svenska sommaren. fast det jag huvudsakligen länktar efter är ju höstmodet! dom mysiga koftorna, stora halsdukar och varma boots. jag är riktigt taggad inför hösten och att sitta på espressohouse med en stor chailatte eller bara mysa hemma i soffan inför en bra film och dricka varm oboy. eller kanske sitta framför brasan med massa tända ljus och att solen går ner tidigt. men en sak som jag verkligen gillar med höstens mode är ju bootsen! ska verkligen ta och investera i ett par schyssta par till hösten

lite bilder från i vintras, myspys!





Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Njee, jag längtar faktiskt också till hösten, iaf när det är sånt här tråkigt väder och bara regnar hela tiden :/



Allt bra med dig annars då? :)

2010-08-03 @ 21:48:59
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0